encore quelques questions...

trophime christophe trophime at labs.polycnrs-gre.fr
Tue Mar 13 10:42:39 CET 2001

Christophe Geuzaine wrote:

> Bizarre. Je viens de mettre a jour la version du soft qui gere les
> mailing lists. Peux-tu essayer de souscrire a nouveau a l'une d'entre
> elles ?

Je viens d'essayer de nouveau et toujours pas de messages de
confirmation
de mon inscription. Je recois bien une demande de confirmation :

GetDP -- confirmation of subscription -- request 599288

We have received a request from snci-pc3-15.polycnrs-gre.fr for
subscription of your email address, <trophime at polycnrs-gre.fr>, to the
message to getdp-request at geuz.org, and either:

- maintain the subject line as is (the reply's additional "Re:" is
ok),

- or include the following line - and only the following line - in the
message body:

confirm 599288

(Simply sending a 'reply' to this message should work from most email
interfaces, since that usually leaves the subject line in the right
form.)

If you do not wish to subscribe to this list, please simply disregard
this message.  Send questions to getdp-admin at geuz.org.

Mais quand je fais un reply ou d'ailleurs simplement j'envoie un mail
sans sujet avec juste une ligne 'confirm ...' plus de nouvelles de
getdp-request...