[Gmsh] Erreur Raffinement de maillage : [Identical points in triangulation: increase element size or Mesh.RandomFactor] [Self intersecting surface mesh, computing intersections (this could take a while)]

Jean-François Remacle jean-francois.remacle at uclouvain.be
Mon Oct 30 21:33:45 CET 2017

Bonjour,

J’arrive a fabriquer un maillage 3D

/Pont_a_poutres_3D_fin_6_error2D_id_point_triag.geo

ainsi que les autres. Pourriez vous m’envoyer le log d’un cas
qui ne fonctionne pas ?

JFR
[cid:E286A203-8BA3-4D59-926D-429C12433301]

Prof. Jean-Francois Remacle
Universite catholique de Louvain (UCL)
Ecole Polytechnique de Louvain (EPL) - Louvain School of Engineering
Institute of Mechanics, Materials and Civil Engineering (iMMC)
Center for Systems Engineering and Applied Mechanics (CESAME)
Tel : +32-10-472352 -- Mobile : +32-473-909930